Terra Nova - Az új világ
Steven Spielberg, Peter Chernin, René Echevarria és Brannon Braga executive producerek 85 millió évet felölelő eposzi családi kalandsorozatában a Shannon család a tizedik telepes csoporttal érkezik a gyönyörű, ám rémisztő Terra Nova első kolóniájára.
Steven Spielberg, Peter Chernin, René Echevarria és Brannon Braga executive producerek 85 millió évet felölelő eposzi családi kalandsorozatában a Shannon család a tizedik telepes csoporttal érkezik a gyönyörű, ám rémisztő Terra Nova első kolóniájára. Az elhivatott, zűrös múltú családapa, Jim Shannon vezetésével elmerülnek a végtelen szépségek, rejtélyek és borzalmak világában. Jim felesége, Elisabeth baleseti sebész és a Terra Nova orvosi csapatának legújabb tagja. 17 éves fiuk, Josh nehezen hagyja hátra addig ismert életét, 15 éves lányuk, a kedvesen félszeg Maddy pedig reméli, hogy Terra Nova egy új kezdetet jelent számára. Bár Elisabeth orvosi képzése biztosította a család helyét a kolónián, az ötéves lányukkal, Zoéval kapcsolatos titok hamarosan veszélyezteti pozíciójukat az utópiában. Amikor Shannonék megérkeznek, bemutatják őket Nathaniel Taylor parancsnoknak, a telep karizmatikus és heroikus pionírjának és vezetőjének. Taylor figyelmezteti az utazókat, hogy bár Terra Nova sok lehetőséget és új kezdetet kínál lakóinak, nem olyan idillikus, mint amilyennek első pillantásra látszik.