The Muppets Mayhem
Negyvenöt évnyi rock'n'roll után az Electric Mayhem nagyszabású zenei utazásra indul, hogy felvegye első stúdióalbumát. Az ikonikus Muppet-rockzenekar - melynek tagjai Dr. Teeth, Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot és Állat - egy fiatal menedzser vezetése alatt a modern zeneipar őrületével szembesül, hogy végre platinalemezt kapjon.
Negyvenöt évnyi rock'n'roll után mindenki kedvenc Muppet zenekara, Dr. Teeth és az Electric Mayhem nagyszabású zenei utazásra indul egy Nora Singh nevű fiatal menedzserrel. A nő meggyőzi a rocklegendákat, hogy végre megírják, felvegyék és kiadják első stúdióalbumukat. Abban a reményben, hogy megmentheti haldokló lemezkiadóját, Nora újra bevezeti a csapatot - amelynek tagjai Dr. Teeth, Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot és Állat - a pörgős modern zeneiparba. Az örökzöld ikonikus zenekar nemtörődöm stílusa azonban számtalan kihívást tartogat. Nora igénybe veszi a közösségi médiához értő húga, Hannah, illetve egy Moog nevű, őrült Mayhem-rajongó segítségét, így a zenekar napjaink legnagyobb világsztárjaival dolgozik azon, hogy végre platinalemezt kapjanak.