Vad Argentína
Argentína hatalmas ország, amely északi és déli irányba is egyaránt kiterjedt. A változatos földrajzú, több szélességi fokot is magában foglaló vidék rendkívül sokszínű időjárással rendelkezik.
Dél-Amerika kevés országa büszkélkedhet ilyen változatossággal és sokszínűséggel. Az olyan különleges élőhelyek, mint Patagónia kopár sztyeppéi, az Andok magasba törő hósapkái, a hatalmas sóstavak, az Iguazu-vízesés körüli buja esőerdők, az Ibera gőzölgő mocsarai és a Pampák füves vidékei elképesztően sokféle állatvilágnak adnak otthont: pingvinek, bálnák és fókák, kondorok, armadillók és guanacók lakják e vidéket.