Wonderboys: Nápoly titkos kincse
A Uonderbois, az öt elválaszthatatlan jóbarát kénytelen elbúcsúzni egymástól, mivel a tulajdonos egy Maradona-szobrocskáért cserébe eladja az otthonukat. Amikor a szobrocskát ellopja példaképük, Tonino Uonderboi, Nápoly új Munaciellója, titkos kincskereső kaland veszi kezdetét a város alatt.
Nápolyban az új év közeledtével Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele és Sasà, a Uonderbois, kénytelen elbúcsúzni otthonától, mivel a tulajdonos egy Maradona-szobrocskáért cserébe eladja azt. Azonban a szobrocskát ellopja Tonino Uonderboi, az új Munaciello, aki a csapat nevétt ihlette, és akire igazi legendaként tekintenek. Amikor Aniello keresni kezdi a szobrocskát Nápoly alatt, elválaszthatatlan barátai a nyomába erednek egy valódi kincskereső kalandra, melyen legendák, rejtélyek és lélegzetelállító felfedezések várnak rájuk. Eközben a főbérlő és emberei követik őket, és készek bármire, hogy megleljék az eltűnt szobrocskát.