What if… Iron Man Crashed Into the Grandmaster?
After his gambit to destroy the Chitauri Fleet during the battle of New York strands him on the planet of Sakaar, Tony Stark’s efforts to overthrow The Grandmaster lead to a ceremonial, grand prix-turned-demolition-derby—a death match that could land Tony on the Sakaarian throne.