TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
Dean can't wait to spend Christmas with his older brother, Bruce, when he returns home from Vietnam. Bruce struggles to adjust to life back in Montgomery; the rest of the Williams family rely on their favorite holiday traditions to bring cheer.