Adam DeVine
Funny man Adam DeVine visits the town where he grew up as he recalls the tragic childhood accident that helped shape his future. After getting a second lease on life, the actor was inspired to chase his comedy dreams. Alongside family, friends and co-stars, he shares stories of how his can-do spirit gave him the courage to keep going despite rejection on his path to success.
Funny man Adam DeVine visits his beloved hometown of Omaha and goes back to the site of the accident that forever changed his life at 11-years-old. After relearning how to walk, Adam began to believe anything is possible if you put in the hard work. With a new lease on life, he decided to pursue his comedy dreams. On this trip down memory lane, the Pitch Perfect actor tracks down the high school drama teacher who believed in him from the very beginning and gave him the confidence to go to Hollywood. With the help of his Workaholics co-stars, family and friends, Adam shares how he was able to stay true to himself and become a well-recognized comedy star.