TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
Bertie Gregory leads a team to the wilds of Antarctica in search of elusive B1 killer whales, which have developed an extraordinary hunting strategy.
Bertie and the team cross the infamous Drake Passage to reach Antarctica, where they witness and film the staggering intelligence and adaptability of a group of killer whales. Known as B1’s, they use an extraordinary strategy to hunt seals resting on ice. Bertie wants to find out why the B1 population is declining and film the other surprising ways they catch prey in their rapidly changing world.