Captain Marvel
The journey of one of the most powerful super heroes, Captain Marvel, is seen through the eyes of those who brought her to life onscreen. Through animation and never before seen footage, audiences gain a new sense of Brie Larson’s transformation from Carol Danvers to Captain Marvel and how the support from the other actors and Marvel creatives brought it all together.