TV-14Closed Captions
On the fierce battlegrounds of Botswana, being in a gang is a matter of life or death. Strength comes in numbers, but victory only comes to those who play by the rules.
On the fierce battlegrounds of Botswana, being in a gang is everything. Strength comes in numbers, but victory only comes to those who play by gang rules. How to earn your place in the mob and how you fight to keep it is a matter of life – or death. And when Africa’s greatest gangs collide, only those with real power, intelligence and teamwork will survive.