TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
When Jack disobeys, the kids are afraid their parents might go back on their word to no longer spank them.
Although Dre and Rainbow agreed they would no longer spank their kids, all bets might be off when Jack disobeys. Now, Zoey, Junior, Diane and a nervous Jack are afraid that their parents will go back on their word.