TV-Y7Closed Captions
Kagami gets akumatized into Oni-Chan. Armed with a magic mask, she wants to keep Lila away from Adrien… for good. Will Ladybug and Cat Noir manage to reason with her?
When Lila manipulates Adrien, his bodyguard, & Nathalie to enter the Agreste mansion, she takes a photo of them together to capture the moment. Marinette, who has followed & spied on them, is green with envy. But she's not the only one. Kagami has received the photo too. Jealous, she gets akumatized by Hawk Moth. Now Oni-Chan, with a magic mask that allows her to teleport via people’s phones, she's determined to keep Lila away from Adrien… for good! Will Ladybug & Cat Noir manage to catch up with the elusive villain & reason with her?