TV-14Closed Captions
In the south the weather is about to change, but now it’s all about small jobs and some snowmobile rivalry. When the bad weather arrives, the good times starts for Thord, and the bad for foreign and Norwegian truck drivers alike. In the north, the challenges turns up in the forest where a harvester has tipped over, and in a mud hole where an excavator is about to sink.