TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
A touching tale about the powerful arctic shrew known as Mr. Big revisits Fru Fru’s big day when he delivers a revelatory father-of-the-bride speech. Taking guests back in time to his days as Mr. Small, a new immigrant to Zootopia, he imparts the wisdom he gained then about the importance of friends, family and community.