TV-GClosed Captions
It’s Zack and Cody’s birthday, and the brothers get in a fight that makes them wish they each were an only child. The S.S. Tipton suddenly passes through a dimensional warp in the Bermuda Triangle, into a new world in which the brothers have never met and have switched places. Suddenly, Zack is the nerdy nervous one and Cody, arriving on the ship for the first time, is the mischievous and rude one. Despite their initial friction, they eventually learn to care for one another. Suddenly, the ship returns to the regular world, and the brothers find themselves closer than ever.