TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
It’s Mothers’ Day weekend. Emma has doubts about the new life she’s embarking upon. The girls are worried that their father and Emma are breaking up and surprise them to rekindle the flame. Clara sends a text to Alexis by mistake and Emma gives her piece of advice to give her the courage she needs.