TV-14Closed Captions
At Gulf Coast, vets treat a Catahoula with a broken leg, an Angora rabbit with an eye problem and an African serval cat suffering from pancreatitis.
At Gulf Coast Veterinary Specialists, the top veterinarians in Texas treat Raisin, a Catahoula dog with a severely broken and infected leg; Constantino the Siamese cat with a fractured hip joint; an Angora rabbit named Gandalf with a bulging eye problem; Toby, a Maltese that has lost the ability to walk; and Zuri, an African serval cat suffering from pancreatitis.