TV-GClosed Captions
Violetta and friends tour with YouMix. Violetta and León are together, but his suspicious behavior causes friction between them. Meanwhile love blossoms for Germán.
Violetta and friends are on tour with YouMix. Violetta and León are together, but his suspicious behavior causes friction between them. There is also tension between Marco and Naty, and Camila and Broduey. Matías and Jade are released from prison and vow revenge on Germán. Milton, a new teacher joins the studio, and a new student, Clement. Germán meets Priscila at a charity do. Olga hints at a proposal from Ramallo. León saves Vilu when she falls from a body harness on stage, but a romantic balloon ride goes wrong when the balloon gets loose!