Rags to Riches
Iggi mislays the map of the cryptstones and Alice was the only other person to see it. So Iggi asks her on her first ever ‘date’ in order to get the cryptstone locations from her.
Iggi mislays his map of the cryptstones and it ends up being dyed, then stitched into a dress Bella is making. Alice was the last person to see it – so only she knows what was on that map. So Iggi asks her on a ‘date’ in order to get this information from her. Alice panics that it’s the first date she’s ever been on, so Bella makes it a double date. Alice is paired with Iggi and Bella is paired with Cameron – when it should really be the other way around. This date is going to be a disaster.