TV-Y7Closed Captions
Merv Griffin has Herc on as a guest. The Lord of the dead is watching the show from his domain with great disdain. Herc and Icarus rave about how many times Herc's put out Hades fire and each story ignites Hades ire until he reaches his boiling point and decides to take over the show himself_ With a literally captive audience, Hades proceeds to verbally bash Hercules. Adonis becomes Hades prime guest and the two of them make an odd, but very funny team as they make a mockery of Hercules and his tendency to be clumsy.