TV-Y7Closed Captions
It's parent's weekend at the Prometheus Academy and Herc is beaming. He can't wait to impress everyone when Zeus and Hera show up, but much to his surprise, his modest earthly parents show up instead. How'd they even know about the event? Herc sent the invitation to Zeus. Embarrassed by their less than godly appearance, Herc says some hurtful things they overhear. Ladon (Echidna's monster son) stomps onto the scene demolishing everything in it's path, leaving no time for Herc to make reparations. He jumps into hero mode and saves the day with the help of both of his fathers (Zeus and Amphitryon) who's love and support for Hercules never wavers, even when he's hurt their feelings.