When Beck's identity disc is stolen, Tron must help retrieve it before his memory unravels forever.
When Beck's identity disc is stolen, his memory starts to unravel. Before he loses his memory forever and becomes a stray, he and Tron set out to infiltrate the crime-ridden underbelly of Argon to find his disc. A mysterious program named Lux guides Tron and Beck through the complex world of Purgos and its menacing criminal gangs. Tron and Beck must track down the disc before the Occupation finds it and discovers Beck's alter-ego as The Renegade.