TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
Olaf takes pride in presenting a very different look at the Pride Lands from this 1994 Disney Animation classic, “The Lion King,” and starring in a variety of roles from Simba and Mufasa to both Pumbaa and Timon. He also tackles the memorable part of the baboon Rafiki as well as a climactic slow-motion battle between Simba and Scar (played by Sven).
Olaf takes pride in presenting a very different look at the Pride Lands from this 1994 Walt Disney Animation Studios classic, “The Lion King,” and starring in a variety of roles from Simba and Mufasa to both Pumbaa and Timon. He also tackles the memorable part of the baboon Rafiki. Add in “Circle of Life,” a climactic slow-motion battle between Simba and Scar (played by Sven), and you have another “Olaf Presents” mini-masterpiece.