TV-14Closed Captions
Walter is hired by a family to find a missing man who's also being sought after by an FBI agent. It's Leo's memories of his deceased family that help with the case.
Walter is asked by a young girl, for help in finding her recently disappeared father. Initially uninterested, Walter takes on the case when he discovers the man had been talking with someone else just moments after calling his family. Meanwhile, Leo is depressed as the birthday of his daughter arrives, and he, once again, contemplates his desire for revenge.