TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
Archaeologists and treasure hunters battle it out over half a billion dollars worth of gold and silver. Who will win the Battle for the Black Swan?
The largest treasure ever found underwater makes headlines worldwide, but soon, attention turns to who really owns the half-billion dollar treasure of the mysteriously code-named 'Black Swan'? Fearing one of their most prized historical treasures has been uncovered, the Kingdom of Spain takes on salvage company Odyssey Marine Exploration for the treasure. As the two sides fight it out in a Tampa court, it soon becomes clear that not all is what is seems...