TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
For her tenth birthday, Romy wants to organize a legendary party. She needs all hands on deck: Vic is in charge of entrances and exits and Clara has to get the cake. As for Fred and Emma, they only have one mission: to stay away from the living room. This is not a problem for Emma who has an important meeting. But for Fred, it’s a nightmare.
For her birthday, Romy is organizing her first party and really wants to impress her friend Sarah-Jane. She pulls out all the stops: Clara is in charge of getting the cake and Vic is in charge of entrances and exits and most importantly of making sure that Fred and Emma stay away from the living room, as the party is kids-only! But Fred is panicking at the thought of his youngest having her first party without any adults and is afraid things will get out of hand. While Emma has a very important meeting during the party, Fred has a hard time staying put.