Mother of the Groom
Esteban, the bellboy from The Tipton Hotel (The Suite Life of Zack and Cody), comes to visit the gang on the S.S. Tipton so they can participate in his upcoming wedding. The only problem is Esteban’s outspoken mother, Senora Ramirez, does not like his fiancé Francesca. London and Bailey decide to help Senora Ramirez find another passion besides her son and the boys encourage Esteban to stand up to his overbearing mother.