TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
While teaching us to draw one of Disney Animation’s most beloved characters, “Olaf” from the Frozen films, Hyun-min Lee shares the joyful wonder of the character and how she channeled the loss of her mother into being a guiding light in her career in animation.