Lost Nukes Of The Cold War
When the world’s two greatest superpowers vie for supremacy, they spur extraordinary advances in military technology. For nearly 50 years the United States and the Soviet Union engage in a monumental arms race known as the Cold War. Groundbreaking CGI allows us to Drain the ocean to reveal shocking evidence of secret nuclear confrontation.