TV-YAudio DescriptionsClosed Captions
On a royal visit to the Kingdom of Wei-Ling, Sofia, Amber and Princess Jun must work together to rescue their fathers and brothers who are trapped in a jaguar's den. Princess Mulan makes a special appearance.
On a royal visit to the Kingdom of Wei-Ling, Sofia, Amber and Princess Jun must work together to rescue their fathers and brothers who are trapped in a jaguar's den. Disney Princess Mulan makes a special appearance to offer some strategic advice to the young princesses.