Norway
This spectacular aerial journey reveals Norway as it’s never been seen before. Flying cameras uncover the engineering behind the world’s longest deep sea cable, soar above arctic huskies as they cross frozen lakes and capture Norway’s luckiest postman on his stunning island-hopping route. Alongside the vast and rugged landscape carved out by ancient glaciers, we’ll uncover the ground-breaking architecture that’s transforming Oslo’s waterfront.