TV-GAudio DescriptionsClosed Captions
Jessie moves to NYC to follow her dreams and finds herself the nanny to the children of celebrities!
In the premiere episode, Jessie accepts a job as a nanny and moves in with the Ross family, high-flying couple Christina, a former supermodel turned business mogul, and Morgan, a famous movie director, their four kids Emma, Ravi, Luke and Zuri and their beloved 7-foot Asian Water Monitor Lizard. Nanny responsibilities are more difficult than Jessie anticipated as she coaches Emma, who is on the brink of a science fair meltdown.