TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
In a bid to secure his spot at ultra-competitive Beacon Academy, Filthy takes up an invite from one of their most respected ballers to their Friday night hang spot—The Wheel House skating rink. A jealous J.B. loses his cool when their Beacon hits on Alexis. To avenge his brother, Filthy intervenes, which leads to an ugly public altercation.
In a bid to secure his spot at ultra-competitive Beacon Academy, Filthy takes up an invite from one of their most respected ballers to their Friday night hang spot—The Wheel House skating rink. Filthy and his crew are geeked to witness the inner circle of Beacon cool. But a jealous J.B. storms away when their Beacon host, Filthy's hero, makes his interest in Alexis known. To make things right with his brother, Filthy intervenes...which leads to an ugly public fallout. Meanwhile, Chuck and Crystal reconnect on a romantic anniversary date in the city.