TV-14Closed Captions
Chef Gordon Ramsay journeys to Alaska's rugged panhandle region to unlock the secrets of Alaskan cuisine. He learns how to cook seal with a native Tlingit elder, climbs a sheer rock face in a snowstorm, and goes grouse hunting, before putting his newfound knowledge to the test at a feast with legendary local chef Lionel Uddipa.