TV-GAudio DescriptionsClosed Captions
The Kurzawa family feel the rush when they join Amber for a craft inspired by Disney’s "Wreck-It Ralph." This project requires plenty of focus and attention to detail because it comes with a lot of different parts. If they can pull it off, though, this craft will make for one sweet ride!