Ronin
After a fallout between Clint and Kate, the younger archer is ready to abandon her dream of becoming a hero. Meanwhile, a guilt-ridden Clint prepares to go face-to-face with the Tracksuit mafia, owning up to past actions. Everything changes, however, when Kate makes a surprising discovery.