Seeing Red
In an effort to better understand the source of her powers and the secrets of her bangle, Kamala travels to the only person who might have answers…her grandmother. On this adventure in a new city where she doesn’t quite fit in, Kamala crosses paths with a mysterious stranger who takes her on an unexpected adventure. She will discover that her family history is more complicated than she thought.