Shark vs. Ross Edgley
In four challenges, ultra-athlete Ross Edgley takes on the ocean’s ultimate athletes including the mako, tiger, hammerhead and great white sharks.
Ultra-athlete and world record holder Ross Edgley takes on the ocean’s ultimate athletes including the mako, tiger, hammerhead and great white shark. After an inspirational encounter with a shark on his swim around Great Britain. Ross tests his body in four challenges to see who can eat more, turn on a dime, leap higher out of the water, and swim the faster to see just how shark-like he can become.