Twist of Fate
The tapestry has been defaced and must be protected, but it’s prom night and new Circle Page, Seb, has a date! Tara has an idea to save the tapestry and the prom.
It’s Prom Night, but the villagers are in shock at the corrosive black prediction sewn on the tapestry. In order to protect it, the Circle announce a round the clock guard in the tapestry room. It’s a Circle Page’s job, which means Seb will have to miss Prom! So Tara summons a circle page, Chess, from the rip in the tapestry. But Chess is more interested in the prom so the gang hide the tapestry somewhere no one will ever find it.. until Chess inadvertently leads the founders right to it.