Tangled
Olaf lets down his hair for this towering and imaginative retelling of the 2010 Disney Animation favorite, “Tangled,” and even portrays Rapunzel along with other key characters. Nobody smolders like Olaf in his rendition of the dashing thief Flynn Rider, and he also puts in an appearance as Mother Gothel for good measure.
Olaf lets down his hair for this towering and imaginative retelling of the 2010 Walt Disney Animation Studios favorite, “Tangled,” and even portrays Rapunzel along with other key characters. Nobody smolders like Olaf in his rendition of the dashing thief Flynn Rider, and he also puts in an appearance as Mother Gothel for good measure. There’s action aplenty, dreams galore, and a lantern show in the night sky that will have you, at last, seeing the light.