Chaos Theory
As Daisy and the team fight to protect Inhumans, S.H.I.E.L.D. discovers the shocking truth about one of their biggest foes.
As Daisy and the team fight to protect Inhumans, S.H.I.E.L.D. discovers the shocking truth about one of their biggest foes. Meanwhile, Fitz helps Simmons recover information that could lead them back through the portal.