The Incredible Dr. Pol: The Grand Finale
It’s a fast-paced trip down memory lane as Dr. Pol, Diane and Charles share insights and the best moments of the incredible 24-season series.
Dr. Pol, Diane and Charles share the best moments and personal insights of the incredible 24-season series. It’s a fast-paced trip down memory lane, full of lifesaving moments and family milestones. From farm calls to film sets, hold on tight as we pack in all the highs and lows, the blood, sweat and tears that we’ve shared together for all these years.