The Little Mermaid
Olaf gets into the swim of things in this delightful retelling of the 1989 Disney Animation musical favorite, “The Little Mermaid,” taking on such diverse roles as Ariel, Triton, Scuttle, and Chef Louis, among others. He also gives a tour-de-force performance as the villainous Ursula in all her evil glory.
Olaf gets into the swim of things in this delightful retelling of the 1989 Walt Disney Animation Studios musical favorite, “The Little Mermaid,” taking on such diverse roles as Ariel, Triton, Scuttle, and Chef Louis, among others. He also gives a tour-de-force performance as the villainous Ursula in all her evil glory. Such memorable musical moments as “Part of Your World” and “Kiss the Girl” are also part of the program. Even Sven the reindeer gets into the act with his cameo as Prince Eric.