The Man in the Box
Matt and Foggy get caught in the crossfire of the Punisher’s revenge. Karen and Matt dig for the truth in very different ways.
Daredevil arranges hospital treatment for the children of Nobu's experiment. Reyes reveals the true story behind the carousel massacre that killed Castle's family. An attack on Reyes' office kills her and injures Nelson. Matt visits Fisk but fails to blackmail him. Page's apartment is attacked and she is saved by Castle. Matt prepares to come face-to-face with the Hand.