The Twilight Zone Tower of Terror
Discover the ups (and downs!) of creating this gravity-defying attraction set in the eerie world of Rod Serling's renowned "Twilight Zone" television series. Then hold on tight as Imagineers reimagine the Disney California Adventure version as Guardians of the Galaxy – Mission: BREAKOUT!
Discover the ups (and downs!) of creating this gravity-defying attraction set in the eerie world of Rod Serling's renowned "Twilight Zone" television series. Then hold on tight as Imagineers reimagine the Disney California Adventure version as Guardians of the Galaxy – Mission: BREAKOUT! Learn what it took to build the attraction — and what it takes to ride it!