One of Us
Cal seeks revenge on Coulson by assembling a team of Super Villains to destroy S.H.I.E.L.D., and May calls on her ex-husband with a crisis that threatens to tear the team apart.
Cal seeks revenge on Coulson by assembling a team of Super Villains to destroy S.H.I.E.L.D. Meanwhile, May calls on renowned Dr. Andrew Garner, her charismatic ex-husband, with a crisis that threatens to tear the team apart.