"Trust Me"
In Wonderland, Alice concocts a plan to find Cyrus and uses his genie bottle as bait to find out who she’s up against and who her real friends are.
In Wonderland, Alice concocts a plan to find Cyrus and uses his genie bottle as bait to find out who she’s up against and who her real friends are. Meanwhile, the Red Queen and Jafar face off and in flashback, viewers find out how Alice and Cyrus fell in love and how Cyrus ends up in Wonderland.