TV-PGAudio DescriptionsClosed Captions
The big city bustles with humanity, but it’s also home to some of the most daring bugs on the planet. Only the most streetwise can survive.
The big city bustles with humanity, but it’s also home to some of the most daring bugs on the planet. Join a male jumping spider as he battles for real estate, a voracious fly as it dodges death, and cockroaches that emerge from a secret “bugway” under cover of darkness. In the concrete jungle, only the streetwise can hustle for a living.