We Are Family
After the shock Asian Cup loss, the Matildas face fierce rivals New Zealand, as new mother Katrina Gorry returns to the squad. Meanwhile, Mary Fowler sees her family for the first time in years in an emotional reunion.
After the shock AFC Asian Cup loss, the Matildas must get back to winning ways as they face fierce rivals, New Zealand. New mother Katrina Gorry returns to the squad with her baby, while Mary Fowler sees her family for the first time in three years in an emotional reunion. The team also receive a traditional Welcome to Country and a smoking ceremony in Townsville, Queensland.
With many family members watching from the stands, the first game against New Zealand ends dramatically as a half-time prediction by under-pressure coach, Tony Gustavsson, comes true in a dramatic display of the Matildas’ legendary never-say-die spirit.