Welcome Home
Beck tries to rescue a fleeing government scientist who's being hunted by the Occupation.
Beck tries to rescue a fleeing government scientist from being derezzed before Paige and the Occupation finds her. But when Paige and Beck become passengers on the same runaway train, Beck must figure out a way to save the innocent programs on the train and prevent Paige from capturing the runaway scientist -- all without revealing his identity as The Renegade.